Followers

NAK CANTIK HARUS JD CMNI LAH DLU EK HA3

NAK CANTIK HARUS JD CMNI LAH DLU EK HA3

shiseido black mask rm2 sepeket

shiseido black mask rm2 sepeket

NAK KAWEN..?? NAK FACIAL TERASA MAHAL..?? BOLEH CUBA INI KAWAN2.. MESTI PUAS HATI!!

NAK  KAWEN..?? NAK FACIAL TERASA MAHAL..?? BOLEH CUBA INI KAWAN2.. MESTI PUAS HATI!!

PENTING!!!!

PEMBERITAHUAN;-

segala pertanyaaan/order
boleh terus sms iza
017-4610181

emel:
ros5492@yahoo.com.my

Yang nak jimat kredit tu boleh
emel je.. tp lambat sket ler responnya.
huhu

sms je SENANG,
nk order apa
kuantiti berapa
nak pos kemana ok??
nti iza bg total yg perlu dibayar.

contoh sms:
"sis, nak shiseido mask 7pcs,
intan-sg petani,kedah"

bukan byk songeh@cerewet tp
senang keje iza nk bgtau total..


pastu..

tunggu pengesahan dari iza dulu
sebelum membuat sebarang pembayaran!!

dh bank in.. plz update bukti pembayaran!!
bank mana-ref nmbr-date-time-amount-
melalui sms lebih cepat..
pastu sms nama,
alamt lengkap penghantaran
dan no tel .. haa senang je kan??

iza akan cek stp pymnt yg masuk..
dun wori hehe..
rsa2 klu ada niat nk menipu tu
boleh lupakan je naa..

maklum lah skrg ni
ramai yg hobi dia menipu.
order shiseido mask dgn qty yg byk.
emel/sms cuma cakap "sis, dh bayar" tp
tkde 1 sen pun yg masuk.
iza mmg tkkan pos brg utk org cmni.
tak kan!!! eja betui2.. :)

penghantaran setiap hari
RABU SaHAJA!!
sbb ari RABU, iza cuti..cuti kje hehe
ari len xboleh sayang.. maaf sgt..
so nk order, pymnt sblum rabu eh..

iza akan bg tracking no lps pos..
tu tandanya iza dh pos naa..
klu tkda tu, maknanya pjbt pos tutup
atau iza ada kecemasan(keje)..hehe
harap maklum..

khidmat poslaju sahaja!!
lebih selamat dan terjamin!!
poslaju selalu amek masa sehari
utk sampai
tapi jika ada kelewatan/tak sampai
pd waktu yg anda harapkan,
itu
diluar kawalan iza k..
hrp maaf


dh SERIK GILER guna pos express,,huhu
klu boleh jgn sms tya pasal pos express lg ek,,
jawapannyer..owh sudah tentu tak boleh!!
hehe

Terima kasih sudi beri kerjasama
;)
muaahhh (0_<)v

Salam Sayang,
iza@redOrange2u
luv you..

Thursday, January 16, 2014

~TRY IT TODAY & YOU WILL LOVE IT~ SHISEIDO MASK HANYA RM2 SEPEKET.. 50 PEKET FREE POSLAJU..HAA SAPA NK BAGI HEHEHE..CEPAT2 MAI BELI...



shiseido black/white mask
hanya rm2 sepeket
~TRY IT TODAY & YOU WILL LOVE IT

Kegunaan:
Mencerahkan kulit dan kesan anti penuaan
Untuk kulit berminyak.kusam,terbakar
 
Mengurangkan kedutan.memperbaharui keanjalan,
Mengekalkan kelembapan dan nutrien
Mengurangkan bintik-bintik hitam/putih
Melembutkan kulit wajah
Untuk mengurangkan garis-garis halus
Menanggalkan sel kulit mati
Sesuai untuk semua jenis kulit
Sesuai untuk kulit wanita Asian
Penggunaan konsisten menyebabkan kulit lembut 

dan berseri secara semulajadi

Cara-cara menggunakanya
Bersihkan muka @ cuci muka terlebih dahulu
Sapukan pada keseluruhan muka.. habiskan satu peket tu  

biarkan kering selama 20-30 minit
sehingga benar-benar kering
elakkan dri terkena kening, anak rambut ok!
boleh juga keringkan depan kipas..jimat msa hehe
Tarik kuar mask scara perlahan..mmg akn trsa sedikit pedih 

tp nk kulit bersih cantik halus mulus 
knalah tahan sket pedih tu 
kn kn..hehe
boleh dipakai pada hidung malah pada seluruh wajah


SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT
TERMASUK KULIT SENSITIF


jerawat batu/bernanah/bengkak2 tidak digalakkan naaa!!!!!
 
 
 
 
 

Monday, July 15, 2013

SHISEIDO BLACK MASK, SHISEIDO WHITE MASK AND SHISEIDO NATURGO OREN MASK HYA RM2 SEPEKET!!!! MURAH JE YANG..MMG BEST, WAJAH BERSIH..MMG MENJADI HUHU..








Shiseido Mask merupakan masker peel off paling popular yg 
 
digunakan utk menghilangkan blackhead & 
 
whitehead. Ia merupakan salah satu hot item selling 
 
di dunia kosmetic di Jepun, Hong Kong, Taiwan, 
 
Korea, Singapure & Malaysia.
 
 
MAI2 LE CUBA..
MEMANG MENJADI..
MEMANG BERKESAN!!
TAK CUBA MMG TAK TAU HUHU..
 
HANYA RM2 SEPEKET..
MURAH GILER..
 
LAU BELI MASK KT LUAR MAU HARGA  RM4.90 
PALING MURAH PUN..
 
APA LAGI?? MAI LA BELI HEHE..
 
SMS IZA CEPAT!!!
 
017-4610181
 
gtau nk mask apa
ada:
black mask
white mask
naturgo oren mask
 hanya rm2 sepeket

gtau nk brpa peket..
pastu nk pos kemana..ok??
sng je nk order..hehe
tggu iza reply k
nti iza gtau brpa total..
leh la byar..dh byar sms iza. gtau bank mna,brpa $$

rabu iza pos..sbb rabu iza cuti kje..free le sket
 
time kje tak sempat le yang.. bz tahap menteri hehe
 
soriii sangat huhu..
 


Thursday, July 11, 2013

Alhamdulillah,,jualan meletop sempena bermula bulan puasa ni.. miliki kulit putih berseri dhari raya nnti.. terbukti berkesan..






RM2 SEPEKET
MIN ORDER 7 PEKET
BELI 30PEKET=RM60 FREE POSLAJU SMNJG MSIA

SHISEIDO BLACK MASK - PEKET HITAM
SHISEIDO WHITE MASK - PEKET PUTIH

*fungsi sama, hlgkn bintik2 hitam/putih kt muka..
cuma white mask lebih kpd tuk memutih/pencerahan


Saya percaya pasti ramai yang mengalami masalah bintik bintik hitam kat muka 
terutamanya pada kawasan hidung. Memang susah nak hilang benda tu kan!

CARA PENGUNAAN:-

- Boleh guna 1 pack atau memadai hanya pakai sederhana
tebal sahaja.
-Boleh pki pd hidung shj atau sapu pd keseluruhan wajah. 
Elak dri terkena pd kening dan anak rambut ek..
- Bersihkan wajah terlebih dahulu.
- Sebaik baiknya steam kan wajah dengan air panas selama
sekurang-kurangnya 10 ~ 15 minit.
Ini bertujuan utk membesarkan pori-pori & memudahkan
pembersihan jeragat.
- Biarkan wajah kering baru sapu mask.
- Tunggu selama 30 minit / hingga mask kering baru tarik mask
perlahan-lahan.

* Anda akan dapat rasakan yang bintik bintik hitam tu ditarik keluar
dari wajah anda!

 SELAMAT MENCUBA..
DAN SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA.. 
SEMOGA RAMADHAN KALI NI BERMAKNA BUAT  KITA SEMUA..


Tuesday, June 18, 2013

Nak kulit cantik nak kawin nak facial terasa mahal?? meh cuba shiseido mask!!




shiseido black/white mask
hanya rm2 sepeket


~TRY IT TODAY & YOU WILL LOVE IT

Kegunaan:
Mencerahkan kulit dan kesan anti penuaan
Untuk kulit berminyak.kusam,terbakar
 
Mengurangkan kedutan.memperbaharui keanjalan,
Mengekalkan kelembapan dan nutrien
Mengurangkan bintik-bintik hitam/putih
Melembutkan kulit wajah
Untuk mengurangkan garis-garis halus
Menanggalkan sel kulit mati
Sesuai untuk semua jenis kulit
Sesuai untuk kulit wanita Asian
Penggunaan konsisten menyebabkan kulit lembut 

dan berseri secara semulajadi

Cara-cara menggunakanya
Bersihkan muka @ cuci muka terlebih dahulu
Sapukan pada keseluruhan muka.. habiskan satu peket tu  

biarkan kering selama 20-30 minit
sehingga benar-benar kering
elakkan dri terkena kening, anak rambut ok!
boleh juga keringkan depan kipas..jimat msa hehe
Tarik kuar mask scara perlahan..mmg akn trsa sedikit pedih 

tp nk kulit bersih cantik halus mulus 
knalah tahan sket pedih tu 
kn kn..hehe
boleh dipakai pada hidung malah pada seluruh wajah


SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT
TERMASUK KULIT SENSITIF


jerawat batu/bernanah/bengkak2 tidak digalakkan naaa!!!!!

Monday, June 3, 2013

Shiseido black/white mask untuk wajah impian anda.. hanya rm2 sekeping.. harga yg mampu buat anda pengsan hehehe..












Shiseido black mask
RM2/peket..min order 7 peket

beli 30peket=rm60 free poslaju smnjg msia

Shiseido black mask berfungsi utk membersihkan & menanggalkan sel kulit mati , 
blackhead & whitehead , mengecilkan pori2 , memutihkan dan mncerahkan kulit wajah..
Blackmask berkesan utk memulih , mencerah , menghalus , melembut , 
mengatasi masalah kulit gelap / tk sekata , kesan terbakar , jerawat , jeragat , 
menyerap minyak 3x lebih berkesan , membantu membuang bintik2 hitam / putih 
di wajah , juga menghaluskan liang2 roma terbuka .. 
Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.. 
untuk kulit berjerawat batu/bengkak2/bernanah, tidak digalakkan..


Sunday, March 17, 2013

NAK KAWEN?? NAK FACIAL TERASA MAHAL?? TAK CUKUP BUDGET?? TKDA MASA?? SIBUK DGN ANAK KLRGA?? BOLEH CUBA DIRUMAH JE!! MMG BEST!! RUGI TAK TRY.. MEH2 CUBA..MESTI BELI LG HEHE


~TRY IT TODAY & YOU WILL LOVE IT

Kegunaan:
Mencerahkan kulit dan kesan anti penuaan
Untuk kulit berminyak.kusam,terbakar
Mengurangkan kedutan.memperbaharui keanjalan,
Mengekalkan kelembapan dan nutrien
Mengurangkan bintik-bintik hitam/putih
Melembutkan kulit wajah
Untuk mengurangkan garis-garis halus
Menanggalkan sel kulit mati
Sesuai untuk semua jenis kulit
Sesuai untuk kulit wanita Asian
Penggunaan konsisten menyebabkan kulit lembut 

dan berseri secara semulajadi

Cara-cara menggunakanya
Bersihkan muka @ cuci muka terlebih dahulu
Sapukan pada keseluruhan muka.. habiskan satu peket tu  

biarkan kering selama 20-30 minit
sehingga benar-benar kering
elakkan dri terkena kening, anak rambut ok!
boleh juga keringkan depan kipas..jimat msa hehe
Tarik kuar mask scara perlahan..mmg akn trsa sedikit pedih 

tp nk kulit bersih cantik halus mulus 
knalah tahan sket pedih tu 
kn kn..hehe
boleh dipakai pada hidung malah pada seluruh wajah


SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT
TERMASUK KULIT SENSITIF


jerawat batu/bernanah/bengkak2 tidak digalakkan naaa!!!!!

   
SHISEIDO BLACK MASK
RM2 SEPEKET
MIN ORDER 7PEKET
BLUM TRMASUK KOS POSLAJU

BELI 30PEKET DAN KEATAS
=FREE POSLAJU SMNJG MSIA SHJ.
SABAH SRAWAK ADD RM5

CEPAT2..STOK TERHAD



NO NEGO PLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
RM2 SEPEKET
DH MURAH DH CAYANG..HUHU
KLU ADA LAGI YG JUAL MURAH 
SAYA TAK PKSA BELI KT SNI..
TERPULANG PD ANDA TUK TENTUKANNYA SDR..


psssttttttttttttttt...bukan gosip eh!!
 utk pengetahuan anda,
shiseido black dan white mask 
hya dijual secara online je adik2 kakak2 syg smua eh
mmg tkda jual kt kedai luar sna..susah benor nk cari
selama 5 tahun iza biznes on9 nih, 
stp ari ada 150 juta perangai cstmr nk kna layan hehehe
nsb baik iza sabarrrrrrr, nama pun bisnes kn..

kdg tu cstmr mntak harga yg tak masuk akal.. 
80sen sepeket????? 
sket pya carrot ke dia.. 
harga borong pn mahal dri tu cek hahaha..
cakap kasar2 lebih kurang je,

kutuk brg kita mahal lah, mcm2 lah 
tup2 bila terdesak sgt tak dpt beli
 kat tempat len, dia dtg balik dgn ayat2 manisnya

owhhh sorry syg.. iza bukan peniaga yg pentingkan jualan semata2,
klu ada cstmr yg kurang budi bhasa, 
iza tolak trus je.. xda kesian lg dh
dalam erti kata yg sng paham, org kedah kata "jual mahal" hikhikhik
buka juai mahal dah tu, cek tak juai truih ..haa amekkk kau
carrot sgt.. beli je kt tmpat len .. 
habis cite, selesai msalah.tutup kes hehe

jadikan budi bahasa amalan kita sehari2 ok!!
muah muah muah



 TIADA JUALAN BORONG!!!
HARAP MAAF...

BERMINAT SMS IZA
017-4610181

SMS NAMA
NK BERAPA PEKET
NK POS KEMANA

SIMPLE JE KAN..
PASTU TGGU IZA REPLY..
IZA AKN BG TOTAL..

SMS ORDER DULU SBLUM MBUAT SBRANG BYARAN K..
IZA TK BERTGGJWAB ATAS SBRANG KESULITAN YG ANDA WAT SDR..HEHE





Thursday, March 7, 2013

WHITE MASK RM2 SEPEKET.. LEBIH KESAN HALUS CERAH DAN MEMUTIH..

~TRY IT TODAY & YOU WILL LOVE IT

Kegunaan:
Mencerahkan kulit dan kesan anti penuaan
Untuk kulit berminyak.kusam,terbakar
Mengurangkan kedutan.memperbaharui keanjalan,
Mengekalkan kelembapan dan nutrien
Mengurangkan bintik-bintik hitam/putih
Melembutkan kulit wajah
Untuk mengurangkan garis-garis halus
Menanggalkan sel kulit mati
Sesuai untuk semua jenis kulit
Sesuai untuk kulit wanita Asian
Penggunaan konsisten menyebabkan kulit lembut 

dan berseri secara semulajadi

Cara-cara menggunakanya
Bersihkan muka @ cuci muka terlebih dahulu
Sapukan pada keseluruhan muka.. habiskan satu peket tu  

biarkan kering selama 20-30 minit
sehingga benar-benar kering
elakkan dri terkena kening, anak rambut ok!
boleh juga keringkan depan kipas..jimat msa hehe
Tarik kuar mask scara perlahan..mmg akn trsa sedikit pedih 

tp nk kulit bersih cantik halus mulus 
knalah tahan sket pedih tu 
kn kn..hehe
boleh dipakai pada hidung malah pada seluruh wajah


SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT
TERMASUK KULIT SENSITIF


jerawat batu/bernanah/bengkak2 tidak digalakkan!!!!!
   
SHISEIDO WHITE MASK
(WHITENING MASK)
RM2 SEPEKET
MIN ORDER 7PEKET
BLUM TRMASUK KOS POSLAJU

BELI 30PEKET DAN KEATAS
=FREE POSLAJU SMNJG MSIA SHJ.
SABAH SRAWAK ADD RM5

CEPAT2..STOK TERHAD

NO NEGO PLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
RM2 SEPEKET
DH MURAH DH CAYANG..HUHU
KLU ADA LAGI YG JUAL MURAH 
SAYA TAK PKSA BELI KT SNI..
TERPULANG PD ANDA TUK TENTUKANNYA SDR..

psssttttttttttttttt...bukan gosip eh!!
shiseido black dan white mask 
hya jual secara online je adik2 kakak2 syg smua eh
mmg tkda jual kt kedai luar sna..
ada cstmr yg mntak harga yg tak masuk akal.. 80sen sepeket????? 
sket pya carrot ke dia.. harga borong pn mahal dri tu cek hahaha..
cakap lebih kurang kutuk brg kita mahal lah, mcm2 lah tup2 bila terdesak sgt tak dpt beli
kat tempat len, dia dtg balik dgn ayat2 manisnya 
owhhh sorry syg.. iza bukan peniaga yg pentingkan jualan semata2,
klu ada cstmr yg kurang budi bhasa, iza tolak trus je.. xda kesian lg dh
dalam erti kata yg sng paham, org kedah kata jual mahal hikhikhik
buka juai mahal dah tu, cek tak juai truih ..haa amekkk
carrot sgt.. beli kt tmpat len .. habis cite, selesai msalah.

jadikan budi bahasa amalam kita sehari2 ok!!
muah muah muah



 TIADA JUALAN BORONG!!!
HARAP MAAF...

BERMINAT SMS IZA
017-4610181

SMS NAMA
NK BERAPA PEKET
NK POS KEMANA

SIMPLE JE KAN..
PASTU TGGU IZA REPLY..
IZA AKN BG TOTAL..

SMS ORDER DULU SBLUM MBUAT SBRANG BYARAN K..
IZA TK BERTGGJWAB ATAS SBRANG KESULITAN YG ANDA WAT SDR..HEHE

Wednesday, March 6, 2013

SHISEIDO BLACK MASK HYA RM2 SEPEKET.. BIARPUN MURAH..Telah terbukti keberkesanannya..



SHISEIDO BLACK MASK
RM2 SEPEKET
MIN ORDER 7PEKET
BLUM TRMASUK KOS POSLAJU

BELI 30PEKET DAN KEATAS=FREE POSLAJU SMNJG MSIA SHJ.
SABAH SRAWAK ADD RM5

NO NEGO PLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
RM2 SEPEKET
DH MURAH DH CAYANG..HUHU
KLU ADA LAGI YG JUAL MURAH SAYA TAK PKSA BELI KT SNI..
TERPULANG PD ANDA TUK TENTUKANNYA SDR..

 TIADA JUALAN BORONG!!!
HARAP MAAF...

BERMINAT SMS IZA
017-4610181

SMS NAMA
NK BERAPA PEKET
NK POS KEMANA

SIMPLE JE KAN..
PASTU TGGU IZA REPLY..
IZA AKN BG TOTAL..

SMS ORDER DULU SBLUM MBUAT SBRANG BYARAN K..
IZA TK BERTGGJWAB ATAS SBRANG KESULITAN YG ANDA WAT SDR..HEHE

Wednesday, November 7, 2012

Nak kawen..?? nak facial terasa mahal..?? tak mampu..?? jom cuba shiseido black mask!! mmg puas hati!!


Terlaris, terhangat dipasaran!!!
dengan harga yg mampu
buat anda pengsan..


shiseido black mask
RM2 sepeket
min order 7 peket.

berminat sms iza
017-4610181




PRODUK TERHANGAT
hottest mask in
Taiwan dan Jepun dalam TV show.  
Easy to use and result is wonderful!

paling laris
banyak mendapat sambutan

JANGAN TUNGGU LAGI..
JOM ORDER SEKARANG!!!


HANYA RM2 SEPEKET
TAK PAYAH TENYEH MATA ANDA K..
MEMANG BETUL MURAH!!

INGIN KULIT YANG CANTIK CERAH BERSERI..??? BERSIH HALUS LEMBUT DAN BEBAS MINYAK..???


SHISEIDO BLACK MASK
HANYA RM2 SEPEKET
MIN ORDER 7 PEKET
BERMINAT..?? 
boleh trus sms iza
017-4610181



Jom beli untuk insan tersayang.. manja-manjalah sket dgn suami/isteri tersayang suh sapukan mask tu jap.. kata sayang kan haha.. sambil tgk berita tu meh sapu black mask sebelum masuk tidur.. sgt best ok!! jgn pki masuk tdor plk naaa, mau terkejut sakit jantung dibuatnya hihihi..

Jom rawat kulit wajah sebelum raya.. sempat lg nak kulit cantik cerah berseri, halus lembut dan bebas minyak.. juga berkesan membuang kulit2 mati serta kesan terbakar.. haaa jgn tunggu lama2, rugiiii :)

INGIN KULIT YANG CANTIK CERAH BERSERI..??? BERSIH HALUS LEMBUT DAN BEBAS MINYAK..???

SHISEIDO BLACK MASK
RM2.00 1PEK
min order 7 peket..


Remove blackheads and whiteheads in just 30mins!!

http://redorange2u.blogspot.com/


Cara menggunakannya:
1. Bersihkan wajah
2. Sapukan masker ke bahagian yg perlu dibuang whiteheads & blackheads
4. Elakkan dari terkena kening dan anak rambut
5. Tunggu sehingga masker benar-benar kering
6. Setelah kering, tanggalkan masker perlahan-lahan
7. Cuci wajah bersih-bersih, bilasan terakhir guna air sejuk
utk menutup kembali liang pori wajah yg terbuka tadi.
8. Untuk hasil terbaik, gunakan toner dan pelembab
9. Guna 1kali seminggu untuk kulit kering
10. Guna 2@3 kali seminggu untuk masalah kulit berminyak/kombinasi
11.Juga sesuai untuk lelaki, wanita, kulit sensitif dan remaja yg berumur 13 tahun ke atas.

serious buyer plzzzzzzz ..
berminat sms iza terus,boleh ke blog ya.. gtau nak berapa peket dan nk pos kemana.. tq ;)

Monday, September 10, 2012

Cantik dihati

WANITA SETIA

  Wanita yang apabila berjalan, dia suka menundukkan pandangan, wanita seperti ini katanya memiliki sifat yang tertutup..

Dia hanya akan berbicara dengan orang-orang yang dekat dengannya dan dapat dipercayai..

Wanita seperti ini biasanya sulit untuk ditawan hatinya.. Di samping sikapnya yang dingin. Namun, jika ada lelaki yang berhasil menawan hatinya, dijamin lelaki itu akan memperoleh kebahagiaan..

Ini krna, wanita jenis ini sangat setia, dan dia tidak akan mengkhianati lelaki yang dicintainya. ^_ ^
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
Perbezaan Suka, Sayang dan Cinta
 
Saat kamu MENYUKAI seseorang, kamu ingin memilikinya untuk keegoanmu sendiri.
Saat kamu MENYAYANGI seseorang, kamu ingin sekali membuatnya bahagia dan bukan
untuk dirimu sendiri.
Saat kamu MENCINTAI seseorang, kamu akan melakukan apapun untuk kebahagiaannya
walaupun kamu harus mengorbankan jiwamu.

Perbezaan Suka, Sayang dan Cinta

Saat kamu menyukai seseorang dan berada disisinya maka kau akan bertanya,
“Bolehkah aku menciummu?”
Saat kau menyayangi seseorang dan berada disisinya maka kau akan bertanya,
“Bolehkah aku memelukmu?”
Saat kamu mencintai seseorang dan berada disisinya maka kau akan menggenggam
erat tangannya.

SUKA adalah saat ia menangis, kamu akan berkata
“Sudahlah, jangan menangis.”
SAYANG adalah saat ia menangis dan kamu akan menangis bersamanya.
CINTA adalah saat ia menangis dan kamu akan membiarkannya menangis di bahumu
sambil berkata,
“Mari kita selesaikan masalah ini bersama-sama. ”

SUKA adalah saat kamu melihatnya kamu akan berkata,
“Ia sangat cantik/tampan dan menawan.”
SAYANG adalah saat kamu melihatnya kamu akan melihatnya dari hatimu
dan bukan matamu.
CINTA adalah saat kamu melihatnya kamu akan berkata,
“Buatku dia adalah anugerah terindah yang pernah Tuhan berikan padaku..”

Pada saat orang yang kamu SUKA menyakitimu, maka kamu akan marah dan
tidak mahu lagi bicara dengannya.

Pada saat orang yang kamu SAYANG menyakiti hatimu, kamu akan menangis
untuknya.

Pada saat orang yang kamu CINTAI menyakitimu, kamu akan berkata,
“Tak mengapa dia hanya tidak tahu yang dia lakukan.”

Pada saat kamu suka padanya, kamu akan MEMAKSANYA untuk menyukaimu.

Pada saat kamu sayang padanya, kamu akan MEMBIARKANNYA MEMILIH.

 Pada saat kamu cinta padanya, kamu akan selalu MENANTINYA dengan setia dan tulus.

SUKA adalah kamu akan menemaninya bila itu menguntungkan.
SAYANG adalah kamu akan menemaninya di saat dia memerlukan.
CINTA adalah kamu akan menemaninya tidak peduli bagaimana pun keadaanmu.

SUKA adalah hal yang menuntut.
SAYANG adalah hal memberi dan menerima.
CINTA adalah hal yang memberi dengan rela.
 
iza@redOrange2u..
luv you..

Friday, July 20, 2012

Jom rawat kulit wajah sebelum raya.. sempat lg nak kulit cantik cerah berseri, halus lembut dan bebas minyak..



Berkesan membuang kulit2 mati, bintik degil hitam/putih, kesan terbakar, mengurangkan masalah kulit berminyak, warna kulit yg tak sekata, daki habuk membersih melembut dan mencerahkan wajah. dengan hanya rm2 sepeket, memang puas hati!!!

shiseido black mask
hanya rm2 sepeket
min order 7 peket.

sms/emel/fb : Iza Liza
ros5492@yahoo.com.my
 017-4610181
tq :)
 

nak kulit cantik cerah berseri, halus lembut dan bebas minyak..???

SHISEIDO BLACK MASK
HANYA RM2 SEPEKET
MIN ORDER 7 PEKET


Jom rawat kulit wajah sebelum raya.. sempat lg nak kulit cantik cerah berseri, halus lembut dan bebas minyak.. juga berkesan membuang kulit2 mati serta kesan terbakar.. haaa jgn tunggu lama2, rugiiii :)

INGIN KULIT YANG CANTIK CERAH BERSERI..??? BERSIH HALUS LEMBUT DAN BEBAS MINYAK..???

SHISEIDO BLACK MASK
RM2.00 1PEK
min order 7 peket..

Remove blackheads and whiteheads in just 30mins!!
http://redorange2u.blogspot.com/

Cara menggunakannya:
1. Bersihkan wajah
2. Sapukan masker ke bahagian yg perlu dibuang whiteheads & blackheads
4. Elakkan dari terkena kening dan anak rambut
5. Tunggu sehingga masker benar-benar kering
6. Setelah kering, tanggalkan masker perlahan-lahan
7. Cuci wajah bersih-bersih, bilasan terakhir guna air sejuk
utk menutup kembali liang pori wajah yg terbuka tadi.
8. Untuk hasil terbaik, gunakan toner dan pelembab
9. Guna 1kali seminggu untuk kulit kering
10. Guna 2@3 kali seminggu untuk masalah kulit berminyak/kombinasi
11.Juga sesuai untuk lelaki, wanita, kulit sensitif dan remaja yg berumur 13 tahun ke atas.

serious buyer plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ..
berminat sms iza terus,boleh ke blog ya.. gtau nak berapa peket dan nk pos kemana.. tq ;)

HASILNYA LEPAS PAKAI SHISEIDO BLACK MASK..???


HASILNYA LEPAS 
SHISEIDO BLACK MASK..???

*MEMANG KEJE AKAN JD SUSAH SKET SBB KENA TEMPEK SDR
TP HASILNYA SUPERB!!

*MANJA2 LAH SKET DGN SUAMI@ISTERI SURUH SAPUKAN JAP KIH3
SAPUAN AKAN LEBIH KEMAS
MAKLUMLAH ORG YG TLG TEMPEK!!!..

*KULIT MUKA AKAN RSA LEBIH LEMBUT,HALUS MULUS!!

*SEGALA APA YG ADA KAT MUKA AKAN DITARIK KUAR HE3
TERMASUK BULU2 ROMA DI MUKA..

*JGN SESEKALI SAPU KT KENING @ KT ANAK RAMBUT

*AKAN RSA SEDIKIT SAKIT/PEDIH
BILA NK TANGGALKAN MASK TU
KENA TAHAN SIKIT LE..NAK CANTIK XKISAH KOT KIH3

*PASTIKAN SAPU MASK TU TEBAL SKET..
SENANG NK TARIK SEGALA BENDASING KT MUKA KITA KELUAR..


NAK TAU ANDA KENA CUBA!!!
BELI DAN HADIAHKAN KT
ORG TERSAYANG
SUPAYA
DIA SELALU NAMPAK CANTIK..


                                      

INGIN KULIT YANG CANTIK CERAH BERSERI..??? BERSIH HALUS LEMBUT DAN BEBAS MINYAK..???


PENYERAP MINYAK PALING BERKESAN!!
KULIT BEBAS MINYAK LEBIH LAMA!!
BERKESAN MEMBUANG BINTIK2 DEGIL
HANYA RM2 SEPEKET!!

min order 7peket..

beli 5-30peket,
RM6 poslaju semenanjung malaysia.
sabah rm10, sarawak rm9

JOMLAH CUBA ;)
utk wajah..abiskan satu peket shiseido tu k.
utk hidung boleh guna 4kali.
sapu kasi tebal.
pakai mask ni, tk perlu nk scrub wajah lg
haa, kan dh jimat tuu..


Ringkas, selamat dan berkesan
dalam masa yg singkat.
tanpa pengelupasan,
tanpa bahan kimia terlarang.
kegunaan siang@malam,
hanya 2x seminggu.
Ia benar2 berkesan utk kulit anda,
cubalah!!

 
                                       berkesan:
~ memulih
~ mencerah
~menghalus
~melembut
~ mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata
~ kesan terbakar
~ jerawat
~ jeragat
~menyerap minyak 3x lebih berkesan
~ membantu membuang bintik2 hitam /putih diwajah
~ juga menghaluskan liang2 roma terbuka.
~ sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif
~untuk kulit berminyak pemakaian 2x seminggu
~untuk kulit kering@kombinasi 1x seminggu dh cukup.






OWH BARU TAHU!!  
segala jenis mask2 yg kat luar tu,
mahal beb,
harga rm6.90 keatas..
tak tipu
paling murah pun rm4.90/pcs
shiseido mask ni
susah nk dapat kt kedai luar.
so meh beli kt sni ;)
 

harga paling rendah
dipasaran!! lebih jimat!!

buat p lah nak bayar lebih??
jika mask yg murah pun
dah boleh memberikan
kesan yg superb
mcm jenama mahal2 kt luar sna.








SELLING FAST!!!
tak cuba memang tak tau..
boleh cuba try test dulu
mana tau kot2 jatuh cinta ka!!
 

dh cuba..gerenti nak beli tmbh lg byk2.. 


beli byk2 nak buat apa..??
yg mencuba pasti akan order lg..
bukan setakat nk pakai sendiri,
muka hubby lagi, adik2,
mak ayah pun kena paksa sekali hahaha
 

siap leh jual balik kt kawan2, sedara mara.
tak rugi kita share benda baik kan..???


bisnes bg saya bukan setakat
hobi isi masa lapang,
malah boleh jadi ubat penenang he3
seronok bila benda yg kita jual,
org beli ;)

harga pasaran??
RM3 sepeket - RM5 sepeket
saya penah jumpa
org jual online/offline
mask ni RM10 sekeping!!
fuhh..mahal giler!



nilah rupanya mask tu bila dh ditarik keluar..
pastikan betul2 kering bru ditarik keluar tau!
cuci muka anda bersih2 ok!!!






Terlaris, terhangat dipasaran hanya rm2 sepeket


Terlaris, terhangat dipasaran!!!
dengan harga yg mampu
buat anda pengsan..

hahaaa




PRODUK TERHANGAT
hottest mask in
Taiwan dan Jepun dalam TV show. Easy to use and result is wonderful!


paling laris
banyak mendapat sambutan

JANGAN TUNGGU LAGI..
JOM ORDER SEKARANG!!!


HANYA RM2 SEPEKET
TAK PAYAH TENYEH MATA ANDA K..
MEMANG BETUL MURAH!!

Wednesday, May 2, 2012

Remove blackheads and whiteheads in just 30mins.. mmg berkesan tau .. meh buang minyak dan kulit-kulit mati kat muka tu hehe

SHISEIDO BLACK MASK
RM2.00 1PEK
min order 5 peket..  

Remove blackheads and whiteheads in just 30mins!!
http://redorange2u.blogspot.com/

Cara menggunakannya:
1. Bersihkan wajah
2. Sapukan masker ke bahagian yg perlu dibuang whiteheads & blackheads
4. Elakkan dari terkena kening dan anak rambut
5. Tunggu sehingga masker benar-benar kering
6. Setelah kering, tanggalkan masker perlahan-lahan
7. Cuci wajah bersih-bersih, bilasan terakhir guna air sejuk
utk menutup kembali liang pori wajah yg terbuka tadi.
8. Untuk hasil terbaik, gunakan toner dan pelembab
9. Guna 1kali seminggu untuk kulit kering
10. Guna 2@3 kali seminggu untuk masalah kulit berminyak/kombinasi
11.Juga sesuai untuk kulit sensitif dan remaja yg berumur 13 tahun ke atas.
 
serious buyer plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz .. iza hargai jasa baik anda ..
berminat sms iza terus k 017-4610181 .. gtau nak berapa peket dan nk pos kemana.. tq ;)